• +36-70 385-4026
  • laszlo.zoltan@napfenyiroda.hu

Energetikai tanúsítvány készítése



Energetikai tanúsítvány készítése

Energetikai tanúsítvány készítése 2012 óta kötelező

Hogyan tudna az Ön új otthona nagyobb energia-megtakarítással működni? Milyen fejlesztési lehetőségei vannak?

 

Hogyan tudna spórolni a rezsiszámlákon?

Ha a fenti kérdések ingatlana eladása előtt Önt is foglalkoztatják, ha segítségére lehetünk, keressen fel bennünket, kérje kollégánk tanácsát!
Az épületek energetikai jellemzőinek tanúsításáról szóló 176/2008. (VI. 30.) Korm. rendelet kötelezően előírja az új ingatlanok építtetői, és a használt ingatlanok tulajdonosai számára, hogy az ingatlanok ellenérték fejében történő átruházása vagy 1 évet meghaladó időtartamú bérbeadása esetén legkésőbb az erről szóló szerződés megkötésével egyidejűleg a jogszabály által előírt tanúsítványt adják át a vevőnek vagy mutassák be a bérlőnek.

2023. novemberben 1-én hatályba lépett az épületek energetikai jellemzőinek tanúsításáról szóló 9/2023. (V. 25.) ÉKM rendelet, amelyek részeként megváltoztak az energetikai besorolások is.

 

Az energetikai tanúsítvány készítése benne van az árban

Ügyfeleink számára – megfelelő jogosultsággal rendelkező partnerünk közreműködésével – elkészíttetjük a szükséges, 5 évig érvényes dokumentumot. A tanúsítvány díja is az ingatlaniroda megbízási díjának része, emiatt se fájjon a feje! Nem kell tehát arra sem külön figyelmet fordítania, hogy kinek kell fizetni érte. Egy korszerű, körültekintő szegedi ingatlaniroda szolgáltatásai között ez is megtalálható.

 

Azt tartom a korrekt szolgáltatásnak, amikor egy ügylet legvégén is ugyanazt tapasztalja az ügyfél, amire a legelejétől fogva számított. Amikor az ingatlanközvetítője ugyan azt mondja az adásvétel végén, mint a legelején ígért.

 

Korábbi ügyfeleink véleményét ide kattintva olvashatja, elérhetőségemen állok rendelkezésére!

 

László Zoltán