Albérlet üzemeltetés Szegeden
Akinek van lehetősége lakó- vagy egyéb ingatlanát bérbe adni, gyakran töltik idejüket hivatásuk napi hosszú ideig tartó gyakorlásával. Tegyék is csak a dolgukat, az albérlet üzemeltetése ne okozzon gondot, csak az előnyeit élvezze! Az a tulajdonos, aki helyben működő, gyakorlott megbízottja által tartja fenn a kiadott ingatlant, a felmerülő problémákról csak utólag vagy nem is értesül, mert minden gondot megold a megbízható üzemeltetője.
Albérlet üzemeltetési szolgáltatás Szegeden, kinek érdemes szegedi albérletkezelést igénybe venni, mit tartalmaz pontosan a segítség, megéri-e fizetni érte, mennyi a szolgáltatás reális értéke?
Aki távol lakik a kiadott lakásától, annak komoly nehézségeket okozhat a felmerülő műszaki hibák gyors helyreállíttatása, szakemberek megbízása, kevés találkozás mellett nincs kapcsolata a bérlővel, szinte alig tud róla valamit, kisebb az esélye a gördülékeny együttműködésnek. Neki való az albérlet kezelés Szegeden.
Az a tulajdonos, aki helyben működő, gyakorlott albérlet kezelő megbízottja által tartja fenn a kiadott ingatlant, a felmerülő problémákról csak utólag vagy nem is értesül, mert minden gondot megold a megbízható üzemeltetője.
Mivel kezdődik az albérlet üzemeltetés?
A megfelelő bérlő felkutatása után előkészítjük a bérleti szerződést, igény esetén közjegyző közreműködését is megszervezzük, hogy a tulajdonos az ingatlant teljes biztonsággal adhassa birtokba. Az üzemeltetési együttműködés érdekében begyűjtjük a szükséges szolgáltatói meghatalmazás mintákat, hogy a lakás rezsijének adminisztrálását ránk bízhassa a bérbeadó tulajdonos. Emellett az esetleges félreértések elkerülése érdekében a felek együttműködési szerződést kötnek. A szükséges aláírások után indulhat útnak a teljes körű szegedi albérletkezelés.
Az albérletkezelés részletei
Az albérlet üzemeltetés megbízottja az alábbi feladatokat látja el, levéve ezzel a bérlemény minden gondját, minden esetleges problémát a tulajdonos válláról:
- folyamatos és rendszeres kapcsolatot ápol a bérlőkkel
- az ingatlant rendszeresen személyesen látogatja, a lakás állapotát ellenőrzi
- gondoskodik a mérőórák leolvasásáról
- elszámolja a bérlővel a fogyasztás szerinti rezsiköltségeket
- biztosítja a rezsidíjak határidőre történő befizetését
- a bérlő fogyasztásáról, így az ingatlan rezsijéről a közüzemi órák alapján részletes nyilvántartást vezet
- betartatja a bérleti szerződésben foglaltakat
- műszaki hibaelhárítás megszervezése saját szakemberi háttérrel
- kapcsolatot tart a közös képviselővel, kérésére a tulajdonos nevében eljár
- folyamatos rendelkezésre állás a bérbeadó és a bérlő számára
Kinek ajánlom az albérlet kezelő szegedi szolgáltatást?
Az albérlet üzemeltetés Szegeden is minden bérbeadó számára javasolható, aki nem a szomszédjában fekvő ingatlanát adja ki.
Akinek az ingatlan bérbeadás kiegészítő bevételt jelent, főtevékenysége mellett nem tud, nem akar időt szakítani a bérlőkre
- Aki befektetési célból vásárolta az ingatlant
- Aki távol lakik a bérleménytől és nem is esik neki útba a lakóhelyéhez képest
- Aki több ingatlant is bérbe ad, több bérlővel is bérleti szerződést kötött
Csak a bérbeadás előnyeit élvezze, bízza tapasztalt szakemberre a napi ügyek intézését! Legyen gondtalan az albérlet üzemeltetés!
Keressen bizalommal elérhetőségeimen, kérje árajánlatomat!