• +36-70 385-4026
  • laszlo.zoltan@napfenyiroda.hu

Albérlet üzemeltetés



Albérlet üzemeltetés

Albérlet üzemeltetési szolgáltatás, albérlet kezelő Szeged

 

Akinek van lehetősége lakó- vagy egyéb ingatlanát bérbe adni, gyakran töltik idejüket hivatásuk napi hosszú ideig tartó gyakorlásával. Tegyék is csak a dolgukat, az albérlet üzemeltetése ne okozzon gondot, csak az előnyeit élvezze! Az a tulajdonos, aki helyben működő, gyakorlott megbízottja által tartja fenn a kiadott ingatlant, a felmerülő problémákról csak utólag vagy nem is értesül, mert minden gondot megold a megbízható üzemeltetője.

 

Albérlet üzemeltetési szolgáltatás Szegeden, kinek érdemes szegedi albérletkezelést igénybe venni, mit tartalmaz pontosan a segítség, megéri-e fizetni érte, mennyi a szolgáltatás reális értéke?

 

Akinek van lehetősége lakó- vagy egyéb ingatlanát bérbe adni, gyakran töltik idejüket hivatásuk napi hosszú ideig tartó gyakorlásával. Tegyék is csak a dolgukat, az albérlet üzemeltetése ne okozzon gondot, csak az előnyeit élvezze!

 

Aki távol lakik a kiadott lakásától, annak komoly nehézségeket okozhat a felmerülő műszaki hibák gyors helyreállíttatása, szakemberek megbízása, kevés találkozás mellett nincs kapcsolata a bérlővel, szinte alig tud róla valamit, kisebb az esélye a gördülékeny együttműködésnek. Neki való egy albérlet kezelő Szeged városában.

 

Az a tulajdonos, aki helyben működő, gyakorlott albérlet kezelő megbízottja által tartja fenn a kiadott ingatlant, a felmerülő problémákról csak utólag vagy nem is értesül, mert minden gondot megold a megbízható üzemeltetője.

 

Mivel kezdődik az albérlet üzemeltetés?

 

A megfelelő bérlő felkutatása után előkészítjük a bérleti szerződést, igény esetén közjegyző közreműködését is megszervezzük, hogy a tulajdonos az ingatlant teljes biztonsággal adhassa birtokba. Az üzemeltetési együttműködés érdekében begyűjtjük a szükséges szolgáltatói meghatalmazás mintákat, hogy a lakás rezsijének adminisztrálását ránk bízhassa a bérbeadó tulajdonos. Emellett az esetleges félreértések elkerülése érdekében a felek együttműködési szerződést kötnek. A szükséges aláírások után indulhat útnak a teljes körű szegedi albérletkezelés.

 

Az albérletkezelés részletei

 

Az albérlet üzemeltetés megbízottja az alábbi feladatokat látja el, levéve ezzel a bérlemény minden gondját, minden esetleges problémát a tulajdonos válláról:

 

  • folyamatos és rendszeres kapcsolatot ápol a bérlőkkel
  • az ingatlant rendszeresen személyesen látogatja, a lakás állapotát ellenőrzi
  • gondoskodik a mérőórák leolvasásáról
  • elszámolja a bérlővel a fogyasztás szerinti rezsiköltségeket
  • biztosítja a rezsidíjak határidőre történő befizetését
  • a bérlő fogyasztásáról, így az ingatlan rezsijéről a közüzemi órák alapján részletes nyilvántartást vezet
  • betartatja a bérleti szerződésben foglaltakat
  • műszaki hibaelhárítás megszervezése saját szakemberi háttérrel
  • kapcsolatot tart a közös képviselővel, kérésére a tulajdonos nevében eljár
  • folyamatos rendelkezésre állás a bérbeadó és a bérlő számára

 

Kinek ajánlom az albérlet kezelő szegedi szolgáltatást?

 

Az albérlet üzemeltetés Szegeden is minden bérbeadó számára javasolható, aki nem a szomszéd ingatlant adja ki.

 

Akinek az ingatlan bérbeadás kiegészítő bevételt jelent, főtevékenysége mellett nem tud, nem akar időt szakítani a bérlőkre

 

  • Aki befektetési célból vásárolta az ingatlant
  • Aki távol lakik a bérleménytől és nem is esik neki útba a lakóhelyéhez képest
  • Aki több ingatlant is bérbe ad, több bérlővel is bérleti szerződést kötött

 

Csak a bérbeadás előnyeit élvezze, bízza tapasztalt szakemberre a napi ügyek intézését! Legyen gondtalan az albérlet üzemeltetés!